Klachten

Als je niet tevreden bent over Intermetzo, laat het ons dan weten. Je klacht kan gaan over onze zorg, je behandeling of de omstandigheden waarin we je helpen. Samen kijken we wat we voor je kunnen doen. Elke klacht is voor ons belangrijk bij het verbeteren van onze dienstverlening.

Zit je ergens mee en wil je daar met iemand over praten? Praat er dan eerst over met de betrokken medewerkers(s). Vind je dat lastig? Dan kun je een gesprek aanvragen met een onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze bemiddelt tussen jou en de betrokken medewerker(s). Op jouw groep weten ze wie de klachtenfunctionaris is.  

Wil je jouw klacht bespreken met iemand van buiten de organisatie? Dan kun je contact opnemen met onze vertrouwenspersoon. Samen zoeken jullie een oplossing. Vaak helpt dat al. Lukt het zo niet, dan kan de vertrouwenspersoon je helpen bij het indienen van een klacht. De vertrouwenspersoon en klachtenfunctionaris geven nooit informatie door aan anderen als jij dit niet wilt.
 
Voor vragen kun je mailen naar klachtencommissie@intermetzo.nl.

Meer informatie of aanmelden?

Neem contact met ons op

roundicon-call

Telefoon

roundicon-mail

Verstuur een mail

roundicon-aanvragenzorg

Aanvragen zorg